Iubire neconditionata..?!?


Imi este dor de tine puisor drag ... si am sa las doar noaptea sa iti aduca mangaierile mele ... stelele sa iti sopteasca o povestica ... si sufletul meu sa te invelesca in petalele lui de ubire ...
Noapte buna frumoasa mea printesica ... shuit drims ... copilas drag ... te ubesc mult, forever and ever! 

Traiesc prin tine ... daca ma trezesc dimineata o fac pentru tine, daca respir o fac pentru tine, daca plang, plang pentru tine si nimic si nimeni, ingerasul meu drag nu va putea vreodata sa’mi schimbe sentimentele, pentru ca sunt prea pure, prea sincere si prea intense....

... de manuta trecem din nou prin foc ... focul tau ... foc ce iti va readuce aminte de ubirea ce ti'o port si ubirea ce mi'o porti ... de povestea noastra ... litere de destin scrisa inca inainte de a ne naste ... inainte de a cunoaste ... dar simtind mereu ca undeva ... existi ... ca undeva exist ... ca m'am nascut sa te ubesc ... ca m'am nascut sa te salvez ... ca m'am nascut sot sa iti fiu ... ca te'ai nascut sotie sa imi fi ... ca Dumnezeu ne'a harazit ca impreuna sa fim ... dincolo de timpuri ... dincolo de noi ...


.....si lunile au trecut..si anii au trecut...si uite ca la prima rafala de vant mai puternica, omul care scria aceste randuri a disparut pur si simplu...
Cat de ipocriti suntem...Ne dorim iubiri idilice..iar cand le intalnim, traim, simtim, pipaim..nu le putem duce..sunt prea grele si prea dureroase..asa ca alegem "caldutul" si ignoranta. Alegem mastile! Alegem sa imbracam blana de oaie peste cea de lup.
Sa-ti traiesc durerile si sa-ti ard neimplinirile..a fost IADUL MEU. In schimbul trocului pe care nu l-ai priceput am primit un suras al fericirii..un sens dat mie.

Comentarii

Postări populare