Si totusi...


Stau si-n noaptea asta pe acelasi pervaz...Stiu ca timpul nu merge inapoi, ca viata trebuie continuata desi ma aflu intr-un punct mort. Ratiunea mi-a taiat aripile din zborul  nebun si intens, zbor atat de dorit..!  Oamenii iti ating sufletul, ca mai apoi sa te lase singur.La naiba si cu oamenii astia..pana la urma esti tot singur..e doar o chestiune de timp. Am facut greseala sa am prea multe asteptari de la ei, cand defapt sunt doar eu cu mine..cand defapt umanitatea e floare rara, si sufletul e anulat de sabia ei cu doua taisuri. Pana la urma am pierdut cateva batalii, dar nu si razboiul! Nu..nu ma lupt cu viata..ar fi o imensa prostie..ca te mananca cu fulgi cu tot..poate doar cu sufletul..cu ratiunea..cu mine..mda..stiu, sunt cel mai mare dusman al meu! Ma seaca doar starea de normalitate din jurul meu..cand stiu prea bine ca e doar o alta masca din zecile care sunt purtate zi de zi.
Pot sa pierd mereu, si doar ultima lupta, cea  hotaratoare, sa o inving, si voi ramane o invingatoare...

Comentarii

Postări populare