Stele de seara...


 Am incercat si ieri..de fapt am incercat de multe ori sa numar stelele de pe cer, din nebunie poate sau din plictiseala..uneori din ambele motive` ochii au cautat flamanzi prin marea de stele sa le cuprinda pe toate ca intr-un buchet ...am numarat de atatea ori printre gene, printre umbrele Lunii si niciodata nu puteam sa le numar, sa stiu cate sunt .... Poate-s de vina ochii mei flamanzi dupa stele, poate-i de vina mangaietoarea lumina a Lunii....sau mintea mea care de multe ori a uitat sa ma numere si pe mine, singura Luna, singura stea, care conteaza ... As mai vrea doar o data sa-ncerc...s-ating steaua de neatins, ... imi vin imediat in minte petece de lumina si intuneric, stelele stau cuminti sus pe cer, ....poate-i doar nebunia descoperirii, plictiseala armoniei, realitatea difuza amestecata cu tacere, speranta, dorinta, zambete pierdute si regasite, dureri sfaramate si multe amintiri.

Comentarii

Postări populare