Afara e frig..la mine in suflet e cald..




Azi mi-am facut curat in minte, suflet, lucruri vechi..in amintiri..in tot ce ma inconjura..si pot sa zic ca am aruncat la gunoi  destul de multe "balarii"..! 
Acum ma simt mult mai pura..mai limpede..e frumos si curat in jurul meu..! Nu pot schimba lumea, si nici oamenii pe care destinul i-a pus in calea si in viata mea, insa eu pot fi altfel. Mai frumoasa, mai interesanta, mai misterioasa, mai puternica, mai recunoscatoare in fiecare dimineata cu raze de soare in geam, picaturi de ploaie sau fulgi de nea, mai indiferenta..astfel incat cenusiul care invaluie totul in jurul meu sa nu ma mai afecteze catusi de putin. Traiesc pentru a darui si a-mi darui..
Zambind!

Comentarii

Victor a spus…
nu am intentia sa-ti stric entuziasmul dar nu cred in asa ceva. nu cred ca poti sa faci curat in minte, sa spui "de azi o sa uit" si chiar sa uiti. poate azi simti asta insa maine, poimaine sau poate saptamana viitoare ceea ce ai aruncat se va intoarce.
o sa te cred doar atunci cand o sa spui "am invatat sa traiesc cu amintirile mele". atunci da, asta as putea sa cred. :)
Dănuţa a spus…
:)
Ma refeream la stres si la consumul meu interior vizavi de tot ce se intampla in jurul meu. Pentru ca am tendinta sa iau totul prea personal si sa imi fac tot mie rau..aici ma refer la oamenii din jur care nu iti dau liniste atunci cand o ceri. Si la negativismul care predomina zi de zi in aer. Cat despre amintiri, eu doar am zis ca am eliminat gandurile persistente cu privire la ele, si nu erau tocmai de bun augur pentru mine. De uitat nu le uit oricum, insa privirea mea e inainte, fiindca ma asteapta atatea lucruri frumoase, si in nici un caz inapoi! Si oricum primavara e anotimpul curateniei, si al innoirii, prin urmare trebuia sa fac si eu ceva pentru mine.:)

Postări populare