Time changes everything..


Imi las ochii sa priveasca in bezna din mintea mea unde totul este imbibat cu gustul parfumului tau. O pasare albastra se imbata cu mirosul parului tau si totul este doar inchipuire. Ascund lacrimi si strang in pumni vise desarte. Vreau sa ma ingrop in patimi si totusi ma scufund in privirea ta. Imi tremura buzele cautandu-te in noapte si imagini formate doar din soapte mi te arata. Lasa-ma sa te privesc doar eu si sa gustam impreuna ganduri necurate, patate doar de singuratate.
Coji de portocale prin camera, de mult apuse in gust… zac asteptand uitarea sa vina.
Ma simt atemporala printre atatia oameni ficsi, cu ceasurile la mana, punctuali. Timpul trece, dar de ce sa-mi masor existenta cand vreau s-o uit? Am fost si eu in timp visatoare, pana cand o clepsidra s-a spart iar valurile mi-au furat nisipul…
Imi citesc in pasi ziua de maine. Imi simt in pasi asteptarile. Imi las sub pasi urmele, poate le vei recunoaste...

Comentarii

Anonim a spus…
Risti! Risti sa ramai numai un inger sedat cu morfina unei vieti ideale. Se cutremura langa tine pala vietii de dinainte, a vietii pe care ti-o doresti. Rutina … graba….toate te impiedica sa vezi ce se intampla cu adevarat sub bucatile de asfalt sarite. De mult a incetat totul sa fie numai un drum de necuprins…iar tu nu mai esti pisicuta aceea tematoare si neimpresonabila.

Postări populare