Dorinte


Afara e un timp mohorat..ca si gandurile mele..Frigul asta ma indeamna sa ajung mai repede acasa, si sa ma cuibaresc in fotoliul meu preferat savurand o cana de ceai fierbinte...mmmm..visand la primavara care va veni, cu ghiocei, zambile, narcise, liliac..o explozie de parfumuri si culori..

Mai zabovesc o ora pe la copilasii veseli, si apoi dau cu nasucul de frig. :) o splendoare..
As fi vrut sa ninga, dar din pacate aici ploua..ca deh..iarna la mare e in toate felurile..numai cu zapada nu..!

Comentarii

Victor a spus…
alaturarea pe care ai facut-o intre iarna si mare m-a facut sa devin putin nostalgic. mi-a adus aminte de una din iubirile trecute...ne doream sa stam o saptamana la mare in Vama iarna doar noi doi, uitati si uitand de lume. trebuie sa recunosc ca si acum imi pare frumos cand ma gandesc. nu am ajuns niciodata sa o facem si poate e mai bine asa pentru ca acum pot in continuare sa visez la asta. :)
Dănuţa a spus…
:)
Un Victor visator..:)
Ma bucur ca te-am adus in lumea viselor. Traind aici de micuta, iubesc marea in toate anotimpurile si formele ei, insa iarna e altfel..mai salbatica, mai fioroasa..mai ea insasi..:)
Victor a spus…
...mai fara lume. marea e minunata atunci cand iubesti.
sunt un tip visator din fire doar ca nu o arat. nu e bine sa incurci visele cu viata :))
Dănuţa a spus…
:)
Daca esti un picut mai profund, iti zic eu ca e minunata chiar si atunci cand nu iubesti. Acum a scris pragmatica din mine..:)
Victor a spus…
inseamna ca nu sunt chiar atat de profund. cand nu iubesc muntele e perfect pentru mine. acolo ma relaxez si imi incarc bateriile mult mai bine. fiecare cu firea si cu simtirile lui. :)

Postări populare