Dor de primavara...


De ceva vreme traiesc in afara timpului..si mi-e bine asa..Conteaza atat de mult sa ai sufletul linistit..sa nu mai ai framantari interioare, astfel incat pana si lumea din exterior o percepi altfel..cu simturile ascutite la maxim..
Cum mai e si sufletul asta...cand e iarna, e dor de primavara, cand e primavara e dor de vara, cand e vara, e dor de toamna..cand e toamna e dor de iarna..si tot asa..important e sa nu treaca pe langa noi caruselul asta al anotimpurilor, dezvaluindu-ne minunatia din ele..aerul lor boem..parfumul lor nou..de fiecare data altfel..
Cu fiecare anotimp descoperim cate un colt din natura..trecand prin timp cu ghidusii si stari de spirit aparte..Suntem in cautare mereu dupa constante, desi stim ca singura constanta din viata noastra suntem noi insine..si parca tot nu e suficient..
Primavara mea e tot mai departe..si cu cat imi este mai dor de ea..cu atat realizez ca timpul meu trece..si de fiecare data o rog sa ma lase sa-mi ascult doina sufletului prin ramuri de cires inflorit..! Sa imi mai dea timp sa fiu copil, sa simt verdele crud al ierbii, sa ma joc..sa visez..Pur si simplu..sa-mi dea timp sa ma bucur de ea..!

Poem - Dor de Primavara _ versuri: Bogdan Curta
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

Comentarii

Postări populare