Craciun alb pentru suflete albe...

 

Comentarii

.. un Moş Crăciun .. a spus…
Crăciun cu bucurie!
Am resimţit mai mult acum, decât în alte dăţi, nevoia de a retrăi bucuria acestei sărbători, furată în ultimii ani sau mai bine zis transformată. Cred că această criză ne poate aminti că noi, românii, avem anumite valori de care ar trebui să fim mândri. Ne-am orăşenizat prea mult şi am uitat din ce ne tragem seva.E bine să ne mai reîntoarcem în copilărie, să nu uităm simplitatea şi sinceritatea.
Dănuţa a spus…
Din pacate am devenit prea banali, si am reusit de-a lungul anilor sa ne blazam pana si spiritual. Nu mai zic ca, fiecare sarbatoare e la fel..de orice natura ar fi ea..! Depinde doar de fiecare suflet in parte cum alege sa simta si sa traiasca nasterea lui Issus, dincolo de "mos craciun","impodobirea bradului" ,cadouri opulente sau mai putin opulente,de ipocrizia televiziunilor si campaniile lor cu ocazia sarbatorilor, reclama sufocanta la toate articolele astea superficiale, specifice acestei sarbatori, de "bucatele traditionale"..(un bullshit) dupa parerea mea, de "distractia cu muzica data la maxim si alcool la greu"..etc etc..! Mda..ne-am prostit de tot..ca doar e "capitalism"..!

Postări populare